DOTAZY K OBJEDNÁVCE

  1. Pokud výrobek není skladem, jak zjistím, kdy bude opět skladem?
    Registrovaní zákazníci mají možnost "sledovat dostupnost" u požadovaného produktu. Jakmile bude výrobek opět skladem, bude jim zaslán e-mail.
  2. Nemohu v obchodě najít požadovaný výrobek. Můžete mi tento výrobek objednat?
    Pokud požadovaný výrobek není skladem, můžete se na něj zeptat e-mailem nebo telefonicky. Případně můžete "sledovat dostupnost výrobku" (pokud jste registrovaným zákazníkem).
  3. Potřebuji individuální nabídku pro školu, klub nebo organizaci. Co musím udělat?
    V tomto případě nás prosím kontaktujte e-mailem. Vytvoříme vám individuální nabídku se slevou.
  4. Obdržel/a jsem zboží, které se liší od objednávky. Co mám nyní dělat?
    V tomto případě MY poneseme náklady na vrácení nebo výměnu výrobku. Budeme se snažit provést nápravu co nejdříve.
  5. Mám problém s odesláním své objednávky. Kde mohu najít pomoc?
    Neváhejte nás kontaktovat e-mailem nebo telefonicky. Pokusíme se s vámi objednávku dokončit.
  6. Mohu svou objednávku změnit nebo zrušit?
    Svou objednávku můžete samozřejmě zrušit. Jen vás žádáme, abyste nám dali vědět co nejdříve, abychom mohli objednávku zrušit/změit ještě před jejím odesláním.
  7. Jak zjistím, zda je výrobek skladem?
    Výrobky označené jako "skladem" nebo "k dispozici" jsou na 99 % skladem. Pokud náhodou zjistíme, že takový výrobek není skladem, dáme vám to okamžitě vědět a jako satisfakci vám poskytneme slevu.
  8. Jaká je dodací lhůta, pokud je výrobek skladem?
    Standardní dodací lhůta do České republiky je 2 pracovní dny. Pokud objednáte např. v pondělí do 15:30, měli byste mít balíček doma ve středu. 

DOTAZY K PLATBĚ

  1. Rád bych zaplatil online, ale mám obavy, že přijdu o peníze. Jak mám postupovat?
    Bezpečný způsob platby je prostřednictvím služby PayPal - pokud zboží neobdržíte, můžete požádat o pomoc přímo službu PayPal. 
  2. Jak mohu zaplatit?
    Můžete platit online kartou prostřednictvím služby STRIPE nebo PAYPAL. Můžete také zaplatit bankovním převodem. Údaje pro platbu bankovním převodem jsou zaslány s potvrzením objednávky (automaticky).
  3. Kde najdu fakturu za zboží?
    Fakturu najdete v balíčku. Pokud ji ztratíte, můžete nás e-mailem požádat o kopii faktury.
  4. Jak mohu svou objednávku obdržet co nejrychleji?
    Zboží odesíláme až po zaplacení objednávky. V případě platby přes STRIPE nebo PAYPAL obdržíme oznámení o zaplacení téměř okamžitě a zboží je připraveno k expedici. Objednávky "na dobírku" odesíláme okamžitě (platíte přímo kurýrovi při převzetí).
  5. Jak funguje platba bankovním převodem?
    V případě bankovního převodu odesíláme zboží až po připsání platby na náš účet. Někdy to může trvat 1-2 dny.
  6. Jaké je ověřovací číslo karty při platbě kreditní/debetní kartou?
    Ověřovací číslo je uvedeno na zadní straně karty. Jedná se o třímístné číslo (CVV).

DOTAZY TÝKAJÍCÍ SE DORUČENÍ

  1. Kde se nachází moje objednávka?
    Jakmile bude vaše objednávka odeslána, zašleme vám "sledovací číslo" vaší zásilky. Tímto způsobem si můžete zkontrolovat, kde se váš balíček nachází.
  2. Je sledovací číslo nefunkční?
    Někdy se může stát, že "sledovací číslo" balíku je aktivní pouze večer. Pokud "sledovací číslo" balíku nefunguje ani následující den, kontaktujte nás a my se pokusíme problém vyřešit.
  3. Bylo mi zboží doručeno poškozené?
    Pokud vám kurýr předá výrazně poškozený balíček, požádáme vás o fotodokumentaci a případně můžete kurýra požádat o sepsání reklamace. Pokud je obsah balíku poškozen, neprodleně nás kontaktujte e-mailem nebo telefonicky. Reklamaci takto poškozeného zboží budeme řešit s doručovací službou (GLS nebo DPD).
  4. Zboží mi nevyhovuje a chci ho vrátit. Jak mám postupovat?
    Nejprve vás požádáme o informace e-mailem a pokusíme se najít nejideálnější možnost vrácení zboží. Zboží můžete samozřejmě vrátit do 30 dnů bez udání důvodu. V takovém případě nám jej můžete zaslat na adresu provozovny (je uvedena na faktuře).
  5. Kdy bude moje objednávka odeslána?
    Všechny zaplacené objednávky, které jsou přijaty do 15:30 v pracovní dny, jsou odeslány ještě týž den. Pokud to není možné, budeme vás informovat e-mailem.
  6. Do kterých zemí doručujete?
    Prostřednictvím xtremgear.cz je možné doručit zboží pouze do České republiky a na Slovensko. Pro ostatní země prosím využijte naše další online platformy.
  7. Jaké jsou náklady na dopravu?
    U objednávek v celkové hodnotě do 2000 Kč účtujeme poplatek za doručení ve výši 100 Kč. Všechny objednávky nad 2000 Kč mají doručení ZDARMA.
  8. Zadal/a jsem několik objednávek. Lze tyto objednávky sloučit?
    Pokud jsme zboží ještě neodeslali, můžeme vaše objednávky sloučit do jedné. Pokud je celková částka vaší objednávky vyšší než 2000 Kč, máte nárok na doručení zdarma. Pokud jste zaplatili náklady na dopravu, budou vám vráceny.